Trojzkoušky aneb 3x DIS

22.07.2013 21:41

V sobotu jsme si to namířili do Ratenic na trojzkoušky, které pískala Jitka Maroušková. Byla jsem zvědavá na Kuksu, zdali se mu bude líbit i tato paní rozhodčí.... :-D. Test proveden hned v prvním běhu.... šel se podívat. V duchu jsem se už musela smát. Ale tentokrát jsme bojovali dál a Kuky navázal kontakt, ale jelikož následoval slalom, který nám stále dělá s rušivými vlivy problém a v momentě, kdy ho vzal Kukáč jiným směrem, tak z toho byla diskvalifikace. Tréninkově jsme si to dokončili se skočeným áčkem :-/. Druhý běh - hrůza v mém podání a i na strakáčově straně, ta selhala a nefungovala, nevnímala. V momentě, kdy měl stahovat se ani očkem nepodíval a šel na kladinu - druhý DIS dne. Opět jsme se snažila tréninkově dokončit, Kuksa dělal co se dalo, jen nevnímal. Na třetí zkoušku už na nás čekala "kontrola" v podání Peti, která si přijela zazávodit s Larou a jejich kategorie následovala hned po našich odběhnutých jedničkách. Do třetího běhu jsem se rozhodla startovat Kuksu z ruky a vyplatilo se. Byl to super běh až do momentu, kdy jsem po otočce na čelo na Kukýna málo počkala a on nezareagoval včas, přeskočil roh áčka a to znamenalo třetí diskvalifikaci. Tunel, do kterého měl jít minul. Běh jsme si opět dokončili, tentokrát v něm nebyl slalom a mohl to být pěkný běh, nebýt malého nedorozumění, škoda. Co mě ale potěšilo, byla chvála Peti na Kukyho rychlost a momentální zapojení. Evidentně je kámen úrazu odložení, kdy Kuky ztratí totálně pozornost. Co s tím.... na to se snažím přijít.

—————

Zpět