Tetris :-)

17.02.2014 20:58

V neděli jsme si s Jíťou, Mazlikem, Evou a Darkem zahráli tetris :-). V tomto složení (plus já a Kuksa) jsme se nacpali do červené felície a vyrazili jsme směr Ústí nad Labem, kde se pořádali dvojzkoušky DogFriends Fitmin Cup. Já a Jíťa jsme s psisky běhali v LA2 a Eva s Darkem si odbyli svou premiéru na oficiálkách v jedničkách a rovnou brali první místo :-). Gratulace! Kukusák měl error den... v prvním běhu si vysloužil odmítnutí na látkovém tunelu. Chlapec uprostřed látky zařadil zpátečku a s výrazem "tam je tma" štrádoval za mnou... :-P. Hecování ale pomohlo a na druhý pokus už ho dal. Běh to dál byl ale pěkný, ale zdržením a odmítnutím jsme si vysloužili i trestné za čas, takže jsme brali 15. příčku. V druhém běhu si na nás pan rozhodčí Petr Rybář připravil skočku a druhá skočka šla do outu. Připravena na tuto akci jsem Kukýna odložila na startu, odstartovala a křičením "za za za" si to strakatej namířil do vzdáleného kruhu! :-O Kruh, co tak nemá rád! Takže DIS, což mě ale pobavilo, aspoň vím, že kruh už strašák není... :-D Ale co Kuky předváděl dál, se mi nelíbilo vůbec... nedodělat zónu na kladině a pak místo opravy si jít prohlédnout rozhodčího a chtít vykonat v hale potřebu... hnul mi psí kluk pěkně žlučí! Pravda, slalom měl hoch pěknej :-D. Snad se do dalších závodů trochu umoudří. Překvapení mám sice ráda, ale ne, když jsou na závodech a od Kukyho v tomto ražení :-D.

—————

Zpět