Soustředili jsme se v Hrádku

09.07.2012 15:32

První prázdninový týden jsme s Kukym strávili na našem "rodném" cvičáku v Hrádku nad Nisou, kde probíhalo soustředění agility a dogdancingu. Na začátku tábora se konaly postupové zkoušky z dogdancingu, kam jsem byla s Kukym přihlášená na F1. Strakatec se ale jal zkoušku bojkotovat a tak jsme vyfásli DIS. Fenky a čuchání je jeho prokletí, nasál a rázem byl z placu pryč. Takže jsem si dala za cíl, Kukyho zvykat na cizí prostředí a na další zkoušku, na kterou jsme byli přihlášeni na konci tábora, jsem neměla ani pomyšlení a chtěla ji vzdát. Ovšem pár moudrých lidí mi řeklo, že přeci zkouška je od slova zkusit :-) a já jim za to teď děkuji :-). Nebudu ale předbíhat. Během týdne probíhaly tréninky 2x denně, my jsme střídaly agility, které vedla Lucka Smolíková s dogdancingem pod taktovkou Vandy Gregorové. Dostali jsme pár cenných rad a tipů, jak na nové triky nebo jak zlepšit ty již naučené. Jeden trénink agility byl pod vedením Peti Malé a to se Kuky řádně vyřádil! Nasazené sekvence s tunýlky bral hlava nehlava a šel do toho naplno! :-) Sešla se skvělá parta lidí, kterou téměř každý večer sužovaly silné bouřky, ale my se nedali a týden si užívali se vším všudy. Mám tím i na mysli neoficiální závody v agility nebo sranda závod v dogdancingu Lucky Dip či bojovou hru. Kuky si vedl hlavně při agility skvěle, což mě utvrzuje v názoru, že se zaměříme hlavně tímto směrem. Triky ho bavily, zejména když se při nich rozdávaly pamlsky :-). A jako další plus beru to, že se naučil dobře odpočívat ve své boudičce. Ke konci tábora proběhlo vyhlášení soutěží, Kukyna se neztratil, což mě mile překvapilo :-). V dogdancingovém závodě, kde jsme "tančili" na přidělenou hudbu (Michal Tučný - Já tajně cvičím) :-D jsme se umístili na 5. místě! V agility jsme urvali 4. místo, musíme zapracovat na souhře ;-), ale borderka na 1. místě Little Kiss Aibara profrčela trať čítající deset překážek za 17 vteřin a my za 23 a u toho Kuky dokázal proleťet tunelem, který ale nebyl v pořadí, pak taky přefrčet áčko tam a zpět a ještě se někdě lehce zamotat před skočkou. Já jsem se v bojové hře probojovala až ke 3. místu :-).  V sobotu 7.7., kdy soustředění končilo, byly na programu další postupové zkoušky z dogdancingu. My jsme to šli zkusit pod heslem "hop nebo trop". Kuky se tentokrát soustředil mnohem lépe, sice ne 100%, ale mnohem lépe než před týdnem. Nakonec z toho byla splněná zkouška DwD1 na velmi dobře! Ke známce výborná nam chyběly 2 body, ale pro mě byl hlavní úspěch to, že to Kuky "nějak" odcvičil a aspoň trochu se soustředil. Suma sumárum to byl fajnový týden plný skvělých zážitků s bezva lidmi a novými kamarády.

kopie---p1250442.jpg

Ve středu jsme si odskočili na trénink agility do Stráže, kam jsme se vydali také v neděli a to na náš poslední trénink tohoto kurzu a my se těšíme opět na září. V hlavě mám pár tréninkových rad, které nám byly dány, na těch chci zapracovat během prázdnin.

A co je hlavní, Kukyho netrápila během náročného týdne packa! Takže doufáme, že kulhání se již neobjeví.

Fotky Kukyho z Hrádku najdate v naší fotogalerii zde a fotky všech účastníků ze všech akcí tady.

—————

Zpět