Smůla na patách

21.12.2014 11:54

S Kukym jsme objeli pár závodů, párem je opravdu myšleno číslo 2 :-D. První byli v pěkném prostředí koňské haly v Hradišťku u Sadské. Pískal pan rozhodčí Spolek. Povrch byl pěkný, pro psy rychlý :-). V první zkoušce nám byla písknuta chyba na houpačce a dosud jsem se té chyby nedopátrala... nebylo měřeno stejným metrem pro všechny týmy a první pešek byl na světě :-(. V druhém běhu nám spadla předposlední laťka. Zkoušky nijak zapeklité, škoda, ale jak říkám, v agility je hranice mezi úspěchem a neuspěchem opravdu velmi tenká. Bohužel pro nás si v poslední době vyžíráme pohár hořkosti my. Na další dvojzkoušky jsme se vypravili do Terezína, kde pískala Michaela Glossová. Zde nám opět někdo nepřál, startovka neseděla a já jsem šla s Kukym jako první startujíci, s čímž jsem nepočítala :-( Kuky nevěděl, která bije, ani jsem ho nestihla rozcvičit a errory na trati na sebe nenechaly dlouho čekat. Mé rozhození se přeneslo i do druhého běhu, ze kteŕho jsme si odnesli diskvalifikaci. Byla jsem nezkonale rozčilená, hlavně mi ale bylo líto Kukyho. Snad si chuť spravíme jindy! 

V zimě vždy řeším, že Kukajz o poznání víc shazuje a nemůžu zaboha přijít na to proč... Variant je několik, přibere nějaké to kilo nebo mu nesedí povrchy v halách nebo je to mým blbým vedením, mou rychlostí, jeho rychlostí nebo leností? Nevím! Budu se na to muset ve spolupráci dalších zaměřit.

Do Terezína se na nás přijela podívat Jana od Máji, ale taky Ivča s Whiskey. Zvířátkonaladěné na mazlení za každé okolnosti :-). Kukýs nejprve společnost uvítal, ale když zjistil, že vtěrka Whiskey jen tak pokoj nedá, tvářil se na ní jak na obtížný hmyz :-P.

Jinak nebylo na nic jiného moc času... předvánoční, ale spíš pracovní shon byl znát. Alespǒn jsem mimo procházek Kukýse párkrát vytáhla na balony a čočky nebo na nějaký ten nový trik. Doufám, že mezi svátky to vše doženeme, nejprve ale ze sebe musím setřást virozu, která mě už pár dní trápí.

—————

Zpět