Přelom roku

05.01.2014 23:05

Rok 2013 se přehoupl a já jsem ani nestihla udělat PFko... Tak aspoň takto: všem kamarádům, přátelům, známým a příznivcům našich stránek přejeme úspěšný nový rok 2014! Hlavně plno pohody, spokojenosti a pevné zdraví vám všem a vašim chlupáčům! ;-)

Z výše zmíněného tak trochu vyplývá, že jsme s Kuksou nezaháleli a jen tak si šunky na gauči neváleli. Na Štědrý den si Kukýsek i nějaký ten dárek pod stromečkem našel a že jich málo nebylo... Asi byl po celý rok vééélice hodný O:-). Mezi vánočními svátky jsme brázdili vršky a údolí milovaných Jizerek. V sobotu 28.12. jsme vyrazili za Irčou Kochovou na agility intenzivku do Horních Počernic. Irču a její tréninky jsem si zamilovala v létě na táboře ve Dvoře a tak jsem nemohla prošvihnout možnost si pod ní zase jednou potrénovat :-). Sice nám se strakatým trvalo, než naše běhání nějak vypadalo, ale já jsem odjížděla s blaženým pocitem :-). Fajnový trénink, super trenérka a vynikající společnost v podobě Peti s Larou a Ivči s Amy - oujé :-D. Silvestra prožil Kuky snad bez větší újmy... Odjel s námi na chatu do Turnova, kde trávíme konec roku s "nepsími" ;-) kamarády. Letos byl Kukun zapojen o do přehlídky masek, kterou si každý rok pořádáme. Myslím, že já jako Ája a Kuky jako Maxipes Fík, jsme byli vcelku věrohodní, až na tu velikost :-D. Konec dovolené jsme zakončili stylově výletem, jak jinak než v Jizerkách. Tentokrát padla volba na Oldřichov v Hájích a nebyla to volba vůbec špatná :-). Kukymu snad ani nevadilo, že není sníh... neb závěje mu nahradilo všudypřítomné spadané listí. Takže.... Co víc si do nového roku přát kromě pevného zdraví? Snad jen více podobných spokojených chvil ;-).

A abych nezapomněla na naši tibetskou část smečky :-). Naší fence Jingle se 30.12. dopoledne narodila štěňátka. Jsou to pěkní puclíci, tři mušketýři :-) - tedy, skoro.... 2 pejci a jedna fenka se mají čile k světu!

Pomalu se nám plní i kalendář akcí. A z těch uplynulých budou snad i fotky brzy ;-).

—————

Zpět