Povánoční a lednové novinky

11.01.2015 22:33

Mezi svátky jsme s Kukáčem vyráželi, po mém uzdravení, na naše oblíbená místa. Ať už ve psí, nepsí nebo rodinné společnosti. Objeli jsme a obšlápli Černou Nisu (jak jinak :-P), Albrechtice, Sedmihorky, Ještěd a mnohé další. Ve společnosti Sváti nám byl ukázán další prima vycházkový okruh. Kuky si lehce protáhnul nohy ve společnosti Bubýše a Dýdynky. Čelního setkání s Artýskem nás Sváťa ušetřila :-D. Koncem prvního lednového týdne jsme vyrazili po kratší odmlce na trénink, který mi vzal absolutně chuť do agilitního počínání :-P. Byla to hrůza hrůzoucí... Kuky břinkal do laťěk, ale i bočnic, flákal zóny a ve slalomu se tvářil, že ho vidí prvně. Já jsem si připadala jako slon v písku a mé vedené asi taky nebylo nic moc. Opravdu "moc" jsem se těšila na závody do Terezína :-P. Nicméně jsem 10.1. v 6.15! ráno nabrala Jíťu s Mazlikem a vydali jsem se na Litoměřicko, kde vládlo 17°C. Pískala Alice Boháčová, která měla připravené krááásné parkury, které bylo radost běhat. Diskli jsme se sice v každém běhu. Prvně mou chybou, v druhém běhu Kukyho chybou, kdy si vybral jinou dírou tunelu a ve zkoušce nám spadla laťka, takže jsem pak frajera vrátila z výchovných důvodů na zońu áčka. ALE! oproti tréninku z minulého týdne jsmě byli vyměněným týmem! Z běhů jsem měla radost :-), slalomy náramné, rychlost parádní a soustředěnost dobrá :-). Společnost na závodech více než vynikající, prostředí a ogranizace na jedničku, co víc si přát? Přístě snad jen více toho štěstí ;-).

Z Terezína máme i pár parádních fotek - najdete ve fotogalerii.

A abych nezapomněla, naše medvědice Jujina má sedm malých medvíďat :-), spíš by se hodilo... trpaslíků :-).

—————

Zpět