Na táboře ve Dvoře

18.08.2013 15:03

Opět jsem sbalila mých pět švestek a pět švestek pro Kukyho a vyrazili jsme na tábor do Dvora Králové. Na programu nás čekal dvoufázový trénink agility pod vedením Peti Hamšíkové. Jak to tak už u mě bývá, první den trvalo, než jsem se do agility vpravila a mé a Kuksovo běhání mělo nějakou hlavu a patu. Druhý den to už bylo ale lepší a další dny už jenom lepší :-D. Kuksa nechtěl otrhat žádného psíka a ani se nezamiloval nijak extra do nějaké fenky. Od druhého dne se dokonce soustředil i na startu a pozoroval mě, kam jdu! Heuréka! Jen aby mu to vydrželo O:-). Peťa nás nešetřila a stavěla parkury o 25 překážkách. Až na pár kiksů jsem si tratě celkem pamatovala :-D. Co mě fakt potěšilo, bylo vypracování slalomů. Strakatej se sice musí ovládat a osvojit si techniku v něm, ale když se zasoustředil, dával slalomy krásné a rychlé a z různých náběhů. Došlo i na kruh, námi milovaný. Ale pro Kukyho to již není žádný problém. Ne však pro mě... stále se děsím toho, když to není rozpojovací kruh, že si v něm Kukýs zase hrozitánsky namele... Naštěstí strakáč neřešil a hopsal skrz něj. Houpačku osudnou jsme rovněž potrénovali a lehce předělali metodu a osvědčilo se nám to :-). Mezi tréninky jsme buď procházkovali, kdy Kuksa zvládnul prochajdu i ve společnosti psíků :-) evidentně tedy řeší pouze psy větší, než je on... Dobré vědět. Jinak jsem vykoupila tamější zverimex anebo si trápila mozkové závity nad hrou Evropa :-D. Když srhnu naše agilitní snažení - když se rozběhám, celkem to jde, ale druhý článek se taky musí snažit a když se snaží, je to paráda :-).

Nějaké fotky budou časem ve fotogalerii a stejně tak i video :-). NEWS - fotky na svém místě ve fotogalerii tady. Fotky všech účastníků agilitní skupinky zde.

—————

Zpět