Mezičas...

02.10.2013 21:17

Od závodů v České Lípě jsme se na překážky dlouhou dobu nedostali :-(. S Kukym jsem byla jeden týden v Praze a zvykala ho na nové bydlení. V tomto týdnu byl v plánu i trénink u Peti, ale z důvodů lijáků a neustálého deště byla plocha cvičáku moc podmáčená a trénink byl zrušen. Když jsme se vrátili domů do Liberce po cestě vlakem, protože Student, jediný bus na trase Praha - Liberec, psy rozměrů Kukyho nebere, strakatej chrněl a dospával, co se dalo. V bytě v Praze toho moc nenaspal. Naštěstí se mi tuhle podařilo potrénovat opět na překážkách u Pavlíny v době, kdy táta chodí s Jingle k Pavlíně na "poslušnost" a hlavně na zvykačku na ostatní psiska. S Kukanem jsme si projeli stáčení okolo bočnic, kladinu, kratší sekvence, odložení a slalom. Zóny na kladině byly parádní. Se stáčením má strakáč občas trochu problém, hold jeho stavba těla a "neocasost" mu k tomu nepřidává. Slalomy... jedním slovem rovněž paráda. Vymyslela jsem si na psíka záludnosti a rušivé elementy, ostatní psi cvičili nedaleko a že jich málo nebylo... tak třeba nám ty slalomy vyjdou takhle pěkně i v dalších závodech. Lehké tréninkové štěstí se na nás usmálo i dnes a to, když jsme se vecpali na trénink opět do jednoho kurzu k Pavlíně. Tréninkový parkur, který nám postavila podle jedné rozhodčí ze Slovinska, nebyl zrovna nejlehčí, ale pěkně jsme si potrénovali techniku :-). Vyzkoušeli jsme si osamostatnění slalomu, větší vedení na dálku, vysílačky... pěkné to bylo. Na konci jsme si ještě procvičili opět slalom s Jack Russelem v zádech ;-) a Kuky se hezky soustředil na svou práci. Nezbývá jen, než ho pochválit :-). Hold, sžívání se současným rozhrkaným bydlením a s novým pracovním režimem, který teprve v té své ostré podobě nastane, nám ubírá na pravidelných trénincích, ale jak mě Kuky přesvědčil, až tak to neva, ale oběma nám to chybí ;-). Jinak se o víkendech vydáváme na výlety. Posledně to bylo až k našim sousedům do Německa :-). Dokonce jsme našli i krásné houby, jen Kukýs nechápal, co to neustále z té země sbíráme a když se u hříbku nacházel nějaký klacek, vyrval ho z trávy houba nehouba :-D. Mimo jiné jsem díky Martině, která má v Liberci salon pro psy, tuhle při pokecu na cvičáku narazila na fakt, že je Kuksu třeba řádně vyčesat. Jaké pro mě bylo překvapení, když jsem po zapůjčení spešl kartáčů a hrabla zjistila, že jsem strakatýho šidila na kartáčování a hlavně, že na něj používám úplně špatný pomůcky O:-) :-D. Chyba ale napravena, škoda jen, že nemám foto "před" a "po" :-D. Máme doma totiž hubeňoura :-).

—————

Zpět