Klubová a speciální výstava KCHBO

12.06.2011 19:03

O víkendu 11. a 12. 6. se v Mladé Boleslavi konala klubová a speciální výstava Klubu chovatelů belgických ovčáků, kde je i zastřešeno plemeno australský ovčák. Kuky byl nahlášen do třídy mladých psů, kde byla po oba dva dny velká konkurence. V sobotu nám počasí přálo až moc a naše ramena se nevyhnula červené barvě. Spolu s Kukýsem se s námi vypravila naše nejmladší členka smečky Kipu, aby si vyzkoušela výstavní ruch. Paní rozhodčí z Dánska posuzovala velmi pečlivě a Kukyho ohodnotila jako výborného na druhém místě! :-) V neděli se počasí obrátilo na druhou stranu a pršelo nám, naštěstí třída mladých psů stihla posuzování ještě bez dešťových kapek. Tentokrát posuzovala paní rozhodčí z Nizozemí. Kuky byl plný energie, pamlsky chtěl tak moc, až mi nabízel v kruhu všechny možné triky, podával packy nebo se "styděl", jen stát v klidu nechtěl. Myslela jsem, že vykvetu, pak jsem to vzdala a musela se smát, co ten čipera předvádí. Zřejmě se těsně před psaním posudku umoudřil a když se na nás rozhodčí zaměřila, vydržel krásně stát. :-) V pohybu si pak neodpustil pár výskoků, což paní rozhodčí ohodnotila slovy "užívá si svů den" :-D. Nakonec z toho byla známka výborná a třetí místo! :-) Nesmím zapomenout, že mě, taťkovi a Kukymu dělala společnost Monča, která nenechala svůj foťák zahálet a tak doufáme, že k našim fotkám přibudou i ty její ;-) a ještě s námi jela naše fenečka Jingle, která stejně jako Kipu okusila dění výstav. Víkend to byl vydařený a já jsem velmi spokojená s výsledky, kterých si vážím, neboť jsou od rozhodčích, které se zabývají chovem australských ovčáků anebo jiných ovčáckých plemen.

—————

Zpět