Intenzivně agilitně

03.02.2014 13:52

Uplynulý víkend jsme měli lehce agilitně nabitý, ale o to to byla větší radost :-). V sobotu jsme se strakáčem běhali na intezivce v Horních Počernicích, jak jinak než pod vedením naší oblíbené Irči Kochové. Irča pro nás měla připravené opět dva parkury. Je suprácké, jak s námi pak parkur prochází a vysvětluje různé způsoby řešení. Kdybych neběhala jak sešněrovaná hrůzou, že si Kukun vyhmátne nějakého účastnícího se psíka, bylo by to fajn a asi bych běhala i o něco lépe :-/. Takže první běhy většinou hrůza a ztrácela jsem se. Kukýs ale vcelku pracoval a byli jsme i lehce napojení na jednu vlnu, takže to pak bylo prima poběhání. Kuky hezky vypracovával slalom, což mě potěšilo. Ošklivákoval však na áčku, blééé, takové hnusné skočené zóny jsem u něj dlouho neviděla. Pak si ale napravil reputaci, naštěstí. Takže to byla prima akce a já slibuju, že se do další intenzivky s Irčou ty zapeklité topspiny naučím O:-).

V neděli jsme vyjeli zase do Chrastavy na trénink k Pavlíně. Zde zase slibuji, že nebudu nabíhat tak do těch překážek! :-) Kuky dobrý, jen jsme tlustí jako vepříci, takže já nestíhám kmitat nožkama a Kuky zase shazuje... co s tím uděláme? :-D A na tréninku jsem si ohlídala zóny na áčku... a.... všechny krásně zpracované :-P.

A nějaká novinka ze světa štěněcího tibetského. Rostou jako z vody, čiperně a bitkařsky si hrajou :-). 

—————

Zpět