Dvouzkoušky

01.07.2013 22:52

V rámci zakončení posledního týdne v červnu, který byl dost hektický, jsme vyjeli do Horních Počernic na dvouzkoušky. Po usilovném přemýšlení, kam s Kukanou a jestli si ho všímat nebo ne, aby on si všímal na parkuru mě, jsem nad tím mávla rukou... Šel do kennelky a vytáhla jsem ho těsně před během, aby se krátce rozehřál a ještě natěšený šel běhat. Což se celkem podařilo. V rámci přetahování o hračku číslo jedna, kterou nám vyrobila Ivča od Amy, a kterou Kukan totálně na závodech dodělal, se pěkně zapálil pro věc. Pískal Tomáš Glabazňa, který byl velice shovívavý, hodný a postavil pěkné parkury. V prvním běhu na nás čekal látkáč a houpačka, ale vše zdoláno na jedničku :-). Pan rozhodčí nám odpustil i opuštění parkuru, kdy Kuky po doskoku vyběhl za pásku. Pár lidem to bylo asi proti srsti, i já jsem si myslela, že budeme DIS, ale možná proto, že stejně vyběhl i jeden pes před námi a rozhodčí diskvalifikaci nepísknul, měřil stejným metrem i u nás. V první zkoušce tedy Kukáč urval čistý běh, vyběhl si 3. místo a zkoušku na výborně :-). V druhém běhu na nás čekal slalom. V hlavě jsem si připomínala "hlavně necukni rukou dřív, než bude konec" a vyšlo to! :-) Kuky vypracoval celý slalom a frčeli jsme tratí dál! Skočenou zónu na áčku jsem čekala. Chybu jsme urvali na poslední skočce, kdy nám spadla laťka. V druhé zkoušce to tedy vyšlo na velmi dobře a 11. místo. Co mě ale nejvíce potěšilo bylo to, že Kuky vypracoval sám celý slalom a že si zlepšil postupovou rychlost na 4 m/s :-).

V neděli jsme si pak dali kratší výlet na Hašlerovu chatu. Takže procházkujeme se psími i nepsími kamarády, výletujeme a trénujeme. Na trénincích Kuky občas předvede parádní výkon a jindy zkouší mé nervy při odložení... Musím být důsledná při tomto i na závodech, strakatej si totiž ze mě solidně střílí a někdy to zkouší i při tréninku... Když se však vypravím potrénovat před překážky jen odložení, sedí jak socha :-P.

Fotky ze závodů, výletů a video ze zkoušek na svých místech :-).

Kukyho "PUF EFEKT" se srstí :-D aneb 2x více objemu :-)

—————

Zpět