Dušičkové hopsání

04.11.2012 20:59

V sobotu jsme s Kukym vyrazili opět do Nymburka na neoficiální závody agility. V naší kategorii, začátečníci large, bylo celkem 11 týmů. Prvním během byl pro nás jumping, kde jsme se bohužel zasekli na překážce, která se měla jít zezadu. Při prohlídce jsem si místo pohlídala, ale jak už to tak u mě bývá, v běhu jsem si se záludností neporadila a Kukyho špatně navedla, takže první odmínutí. Na oficiálních závodech by to byla diskvalifikace... Skočku jsme se jali opravit, ale tralalák si to skočil přes bočnici místo přes laťku :-O, další odmítnutí. Skočku jsme pokořili až na třetí pokus. Mým vypuštěným závěrem a rozhozením při opravách odmítnutí Kuky přidal chybu a to v podobě shozené poslední laťky. V jumpingu jsme se tedy umístili jako šestí. Hru jsme pro sobotní den vypustili. Druhým a posledním během bylo agility. Parkur se mi celkem líbil, místy jsem řešila vedení. Až když bylo po prohlídce, napadly mě ještě jiné varianty, jak bych určitá místa mohla jít, což jsem pak okoukávala od ostatních týmů v kategorii S a M, ale dušička si řekla, že ne. Půjdeme do toho, jak jsme měli projité :-D a tentokrát jsem asi dobře udělala ;-). V plynulosti Kukyho běhu se mi více líbil jumping, u agility si Kuksa pohrával v jedné chvíli asi s myšlenkou, že by se měl jít ten látkáč, než skočka, ale včas jsem ho přivolala na sebe, což bych dělat nemusela, kdybych si to více ohlídala! No, ale alespoň náměty k tréninku ;-). Suma sumárum, v agility si Kuky vyběhal první místo! A jako jediný tým jsme parkur zdolali čistě s druhým nejrychlejším časem!!! :-) Kuksa zase zaválel, až na mírné kiksy mimo parkur, ale alespoň vím, že musíme potrénovat více kontroly a ignorace psů a to i těch holčičích.

Video ze závodů. 

autor fotky: Monika Bystrianská

 

 

Další novinkou je, že naše fenky tibetských dog byly již za svými vybranými ženichy, takže kdo máte zájem o štěně tibetské dogy neváhejte a koukněte na naše stránky sem anebo sem a kontaktujte nás.

—————

Zpět