Cvikovské zkoušky

09.08.2013 13:18

Celkem třikrát jsme vyjeli do Cvikova, kde se v rámci probíhajícího agilitního tábora konaly zkoušky agility. Kuky se tak navrátil do míst, kde se před dvěma lety prvně setkal s překážkami :-). Cvikovský tábor má příjemné prostředí a atmosféru, tak doufám, že se mi příští rok poštěstí a stihnu se vecpat sem a i na tábor Opsion ;-), oujé, kéž by... Ale zpět ke zkouškám. Dozor nám dělal taťka, tak možná i proto, Kuksa netrojčil tolik jako obvykle :-D. Všechny zkoušky stavěla Alice Glöcknerová, která je zároveň šéfem tábora. Parkury byly pěkné a běhavé. Troufám si říci, že se postupem času mírně stěžovaly, ale stále byly krásné a zcela odpovídající kategoriím. Prostě mi sedly. V pondělí 29.7. nás čekalo 15 překážek, bez slalomu, houpačky a kruhu, takže jsem si jen "chrochtala" :-D. Kuky ovšem předvedl nervozitu nebo co je to to "cosi" na startu, jen ne soustředění se na mě a parkur. Rozeběhnul se až na druhý a dosti hlasitý povel :-P. Ale pak se zapojil, byl z toho čistý běh, splněná zkouška na výborně a jako bonus 3. místo. Pár míst na parkuru bysme však dopilovat mohli ;-). Ve čtvrtek 1.8. Alice přitvrdila ve stavbě a čekal na nás nejenom slalom, ale i kruh. Osudné místo kruhového tvaru Kukan prosvištěl tak, že nebýt další překážkou kladina, tak bych měla co dělat :-D. Další část parkuru byla provedená pěkně. Po áčku však strakatej vůbec nebral ohled na mě, že stojím kdesi, ale bral to stále rovně, čímž jsme si vysloužili jedno odmítnutí. Poučení pro mě, více na ten strakatej tank volat :-). Kuky si tak tedy přibral jeden oblouček a pokračoval dál, shodil jednu laťku a další osudné místo se blížilo v podobě slalomu. Tentokrát se však psík propletl všemi tyčkami! Sice velice šněčí a rozvážnou rychlostí, až se mi chtělo smát, ale bylo to doma :-D. Co mě ale potěšilo nejvíce, byla o trochu lepší soustředěnost na mou maličkost před a na startu. Další zkouška nás čekala po mém návratu z Rakouska, kde jsem šplhala po horách. Tentokrát na parkuru nebyl slalom, ale z našich osudových překážek pouze kruh. Ten jsem si opět více pohlídala, ale nebylo třeba. Kuksa opět prohopl jedna báseň. Jako kdyby věděl, který kruh je rozpojovací a nemůže se mu v něm nic stát ;-). V jednom místě mi lehce zatrnulo, Kuky se po doskoku opět vzdaloval, ale pak to chlapec vybral. Asi budeme muset opakovat stranové povely... hlavně pro mě :-D. Tenhle běh vyšvihl krásně čistě :-). Takže zkouška na výbornou a 5. místo s rychlostí 5.02 m/s. Touto zkouškou si Kuky vyběhl přestup do kategorie LA2 :-). V jedničkách ale ještě posečkáme, dopilujeme soustředění na startu, seběhání a až dáme pěknou jedničkovou zkoušku s pěkným slalomem, tak přestoupíme, uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. V rámci tréninku jsem každou zkoušku odklusala se strakáčem vedle na parkur a trénovali jsme slalom. V tréninku ho dáva suprově, náběhy ze všech stran, po skočkách, po tunelu, s mým křížením a se super rychlostí. Což mi udělalo fakt největší radost. Teď to "jen" ukázat i na parkuru při závodech ;-).

—————

Zpět