Buřt Cup

18.09.2013 13:44

V sobotu jsme se strakáčem vydali na nedalekou cestu do České Lípy, kde probíhaly závody agility. Zlanařila mě na ně Ivča od Amy, které se rovnež účastnily, což bylo prima, jejich společnost zaručila bezva den. Závody byly vydařené, při přejímce jsme dostali všichni krásný hrneček na památku, díky za něj pořadatelům :-). Když bych se zaměřila na Kukyho a mé výkony, tak bych za něco přethla jeho a za něco sebe :-D. V jumpingu jsme zvojtili náběh do tunelu. Kuky měl klapky na očích a z jednoho tunelu vyběhl a zahučel přímo do dalšího. To že jsem se snažila ho zarazit, neb se měla jít druhá díra, bylo ausině úplně šumák :-D. Když si však přehrávám běh zpětně, ruku bych si urvala za to, co jsem tam s ní při vedení dělala! Jako vždy byl náš první běh roztěkaný a neuspořádaný. Druhým během byly zkoušky. Ikdyž má Kuky splněno do dvojek, běháme ještě v jedničkách, až dáme pěknou jedničku se slalomem nebo nějaký jiný běh, který mě přesvědčí, že do dvojek máme, tak postoupíme. Připravené jedničky od rozhodčí Michaely Glossové byly pěkné, vzdušné a běhavé. Slalom a ani houpačka na nás nečekaly... Kuky si vyběhl druhé místo. Od prvního ho dělily pouze čtyři setiny sekundy, paráda :-). Posledním během na pořadu dne byly agility, opět pěkný parkur. Na záludná místa jsem se hezky připravila a šlápla do pedálů, abych tam byla včas. Byla a Kuky běžel suprově, až do chvíle, kdy se po skočce šel slalom a to s krásným rovným náběhem a psiska ho viděli hned, jak šli na hopku, takže to nešlo neminout. Jaké překvapení pro mě bylo, když si to Kukan v polovině náběhu do slalomu rozmyslel a zalomil to do rovného tunelu, který byl o kus vedle :-O :-D. Ovšem strakatému se slalom nechtělo ani opravovat a zase to flákal. Zbytek běhu zase pěkný. Škoda, byť bysme asi rychlostně neměli na superrychlé borderky, mohl to být pěkný běh.

—————

Zpět