Boooleslav překrásné město :-D

21.09.2014 22:26

Minulou neděli jsme se s holkama a sem tam s psíma klukama vypravili na závody do Mladé Boleslavi. Počasí sice nebylo nic moc, ale my se nedali. Já s Sváťou jsme rozložily naše "kváčy" a vyrobily si bydleníčko, kam jsme pozvaly i Evu a Jíťu :-D a v tomto složení si užily závody. A že se nám dařilo! Plně jsem si vynahradily DISkotéku z Nymburka. Každá jsme si odvezly ze závodů nějaké to pěkné umístění anebo pocit, že ty běhy už k něčemu vypadají! :-) Kuksa mi udělal náramnou radost. Parkury Slávky Podmolové nám perfektně sedly a moc se mi líbily, paní rozhodčí byla příjmená a milá po celý den. První běh byl jumping, kde zabodovala Eva s Darkem v médiích. Já jsem si s Kukym střihla první čistý běh z celého startovního pole, bednu nám pak ale sebrali Jíťa s Mazlem, ale opravdu o prsa :-D. Druhé se běžely zkoušky, jedničky holkám s foxlama to moc, bohužel, nesedlo. Nám však ve dvojkách ano a Kuky si tak připsal další dvojkovou přestupovou zkoušku! Wooohooo! :-) Bral první místo, šikulák! V agility open jsme se sice diskli, ale i tak jsem měla ze všech běhů super pocity, protože mi opravdu přišlo, že mě Kuksa plně vnímá, spolupracuje a hlavně, že běžíme jako tým. Radost to byla nesmírná! :-)

No a tento týden za námi zavítala teta Peťa z Prahy. Ve Stráži jsme si střihli pod jejím vedením sobotní intenzivku a celý den jsme si náramně užili! Parkury si na nás připravila pěkné, sice Kukan dělal, že opět nechápe, co po něm chci, ale pak se rozběhal, já se soustředila no a prostě celý den byl parádní a tentokrát nám přálo i počasí! :-)  A my se těšíme za měsíc zas! :-)

Fotky a videa najdete buď zde anebo zde :-).

—————

Zpět