Angry Dogs

20.10.2012 23:45

Tuto sobotu jsme s Kukym vyjeli na neoficiální závody agility do Mladé Boleslavi. Při odjezdu nám v Liberci svítilo sluníčko, to se ale cestou změnilo a v Mladé Boleslavi nás přivítala pekelná mlha a zima. Kuky byl nahlášen do kategorie začátečníků large, kde se sešlo celkem 12 týmů, včetně nás. Program šel celkem jako pomásle a tak se už chystala přestavba na eLka a já se chystala na prohlídku prvního běhu, kterým bylo agility. Jelikož jsme šli s Kukym jako první, bylo vše velmi narychlo. Taky jsme měli novinku a to sundání obojku... ano, ano, nikdy jsem ho zatím nesundávala :-/, musíme to napravit a zařadit i do tréninku ;-). Start nebyl ideální, málo místa a všude psíci a lidi. To, že se Kuky zvednul na startu, jsem proto neopravovala a raději ho odstartovala. Opět byl běh tak rychlý, že jsem ani nebyla schopná zpracovat, jestli to bylo všechno v pořádku :-D. Po prvním běhu se Kuky umístil na druhém místě, hned za kelpií Petry Haspeklové! :-) Druhým během byl jumping a to mírně záludný. Zde jsme s Kukym utržili 2 chyby, jednu za shozenou laťku a druhá byla počítána za překonání jiné překážky, než byla v pořadí. Druhá chyba nám naskočila v místě, na kterém jsem si nebyla jistá vedením. V jumpingu jsme se umístili jako čtvrtí. V součtech to tedy stačilo na perfektní 2. místo! Kuksa opět válel! :-). Video ze závodů.

—————

Zpět