Agilitní tábor Opsion

19.07.2013 13:13

V druhém červencovém týdnu jsme s Kuksou pobývali na táboře ve Dvoře :-). Společnost nám dělala Ivča s Amy. Vůbec se jinak sešla prima parta agilitních nadšenců. Celý týden nám počasí přálo .... Prostě suprový týden. Když se zaměřím na Kukyho výkony, musím říct, že někdy byly opravdu vydařené a někdy vypečené a občas nervy drásající... strakáč se předvedl v plné parádě. Opravdu všem ukázal, co umí a neumí vymyslet na parkuru, jak se vypořádá s vybranými psími jedinci (bez komentáře), jak moc ho lákají fenky a jak mě dokáže zazdít při závodech. Velké díky patří Pavlu Koškovi a Irče Kochové, kteří byli po celý týden našimi trpělivými trenéry. Musím říct, že se mi jejich styl tréninků velice líbí a zamlouvá, byla to prostě paráda. Od Pavla jsem dostala tipy, jak udržet Kuksu v kontaktu a jeho povzbuzení v momentě, kdy Kuksa zřejmě vypnul, "vše děláš dobře, jen ten pes nechce dneska fungovat, pojď to zkusit znova" :-), mě nakoplo k další práci. Chvála Irči, že když to Kuksa rozběhne, je to paráda, mě taky více než potěšila. V sobotu po táboře nás čekaly na tom samém místě dvouzkoušky. Rozhodčí byla Lenka Pánková, která si na nás připravila pěkné, ale ne zrovna lehké parkury. Na boj mezi překážkami jsem se ale připravila :-), Ivča hlídala za páskou, kdyby chtěl pán strakatej zdrhat... On si ale na mě vymyslel novou fintu.... zalíbila se mu paní rozhodčí a to na můj vkus až moc :-D. Byl to DIS, neb jsem chlapce chytla za ramena a nahecovala ho alespoň k druhé části parkuru, který běžel více než krásně. V druhém kole se situace opakovala, ale to, že se mě Kuksa rozhodne opustit za sbíhaným áčkem a udělá oblouk k paní rozhodčí, jsem nečekala :-D, takže druhý DIS. Irča Kochová mi pak řekla, že je škoda, že si Kuky takhle vymýšlí, protože když se zapojí, běží krásně. Aneb jak nás uvedla v druhém běhu "Radka má s Kukym dobrodružný život" :-D.

My se ale nedáme nebo tedy, já :-D. Vyzkoušíme co se dá.

 

foto: Pavel Košek

 

A taky ještě jedna novinka :-) - Kuksa celébrita :-D - má jednu fotku v časopisu Fauna, kde se "naše" Peťa Hamšíková rozepisuje o začátcích agility ;-).

—————

Zpět