Nestíháme? Nekulháme!

26.05.2014 11:40

Kuky měl po rozbití na závodech v Bolce naordinován klid. Zátěžovou zkouškou pro nás byla intenzivka agility s naší Peťou, která za námi přijela až z Prahy :-). Nooo, my jsme si ji v Praze vyzvedli :-D. Jaké to bylo pro Peťu překvapení, že když přijela do Liberce, opět tu leje jako z konve :-P. Takže sobotní intenzivka byla pěkně promáčená. Naštěstí naše dopolední skupinka zvládla trénink "téměř" bez deště, sice intenzivně mrholilo, ale nepršelo. Kuky byl po klidu jako králíček Duracel :-P, takže hned při první sekvenci si opět rozbil tlamu... shodil bočnici a "napíchl se" o její nohu, když nad ní skákal. Což ho skolilo a vypadal, že už teda běhat nebude, naštěstí byl spíš vyděšen tím, co se stalo a pašák to rozšlapal! Na L, jsme už ale neskákali. Peťa nám lehce poupravovala trasu a skákali jsme M. Opravdu jsme byli "tým" - Kuksa se zafačovanou nohou, aby ji měl zpevněnou a do toho jsem já skoro nemluvila, protože mě trápila nějaká silná rýma. Ale i tak jsme si to užili! :-)) A hlavně jsme si pěkně potrénovali! V neděli jsme na tréninku, už pod vedením Pavlíny, proběhli parkur postavený od Peti ještě jednou a Kuksa ho krásně vyšvihl na první pokus bez chybičky. Zátěžová zkouška tedy proběhla o víkendu jen z poloviny, ale byla úspěšná :-). Finálová zátěž nohy proběhla o tomto víkendu, kdy jsme vyjeli na závody do Turnova na Zrcadlovou Kozu. Musím říct, že vše pěkně klapalo, zázemí bylo prima a lidi taky :-). Užili jsme si jak sobotní, tak nedělní závody, kdy jsem se sešli v plné síle, protože dorazila i Eva s Darkem, kteří v sobotu chyběli. Oba dva dny stavěl parkury Antonín Grygar a musím říct, že v sobotu byly velice prima. V prvním běhu Kuksa opět nevnímal, takže to bylo takové "skáču dobře, skáču rád a skáču vše, co vidím" :-P, takže z toho byla diskvalifikace stejně jako v jumpingu. Kuky za ten den doběhl tedy pouze zkoušku, ale bylo z toho 3. místo :-). Bohužel s jednou chybou, takže se nám pro případný přestup nepočítá. V neděli pan rozhodčí v otevřených bězích přitvrdil a vítězil nad závodníky téměř ze sta procent, my jsme se zařadili k většině startovního pole, které se diskvalifikovalo. Kuky mě ale potěšil, že si v agility dokázal vyhledat sám houpačku, jelikož se skrývala až za kladinou přes kterou jsem ho vedla. Dokázal se pěkně poprat i s náběhy do slalomu. Končilo se zkouškou, kdy na nás čekal vcelku pěkný parkur. Kuky makal na 100%, provedl krásně slalom a bežel perfektně. Bohužel se disknul na posledních třech překážkách :-(. Po tunelu jsem nestihla včas být tam, kde jsem zrovna asi tentokrát Kukymu měla pomoci, protože si nevšiml skočky po tunelu? :-O ... minul ji a skočil kruh. Zase jako v Ústí... :-P zpropadený kruh, který byl tolik nenáviděn je nylí milován :-D. Škoda, mrzelo mě to, ale musím uznat, že v tomhle běhu opravdu Kuksa makal, běžel parádně a já jsem měla konečně pocit, že běžímě jako tým :-). A hlavní je taky to, že Kukyho nožka vydržela a strakatej nekulhá :-)!

Fotky a videa budou snad brzy.

—————

Zpět